Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Sunday, April 19, 2009

Sesuatu tentang gua



Nama: AkuSiMisteri
T.Lahir: Johor
KadPengenalan: 8****0-23-****
Hobi: Tonton tv, tonton tv, tonton tv, kacau adik gua, kacau anak sedara gua, dan pelbagai perkara jahat
Cita-cita: Nak jadi otromen/power rangers/kamen rider/mana mana superhero yang best
Pendidikan: Sekolah Tabika Perpaduan Taman Melor
Pencapaian: Berjaya membuat dua orang/lebih perempuan menangis
Berat: kurang 100kg
Tinggi: lebih 1 meter
Sesuatu tentang gua:
1. Gua seorang yang pemalas
2. Mulut gua sangat laser
3. Gua suka berlagak pandai walau tak tahu - kira hipokrit
4. Gua suka tentang agama - gua sekolah sampai darjah khas
5. Gua suka nak menang bila bercakap
6. Gua suka sentiasa betul
7. Gua tak suka memandu dengan laju - ye ke?? cuba bagi skyline sebijik!
8. Gua suka menunggang dengan laju - janji takda mana mana kereta cuba challenge gua
9. Kredit telepon gua sekarang makin berlambak - sebab gua tak guna untuk buang masa calling mana mana awek
10. Gua ada 3 bijik nombor - DiGi, CELCOM, Maxis

Yang bukan diri gua:
1. Gua sembahyang cukup 5 waktu - kadang kadang, selalu jugak
2. Gua sangat baik
3. Gua sangat kelakar - kadang kadang gua memang kelakar...gua sendiri kata...so what??..
4. Gua bijak
5. Gua hensem
6. Gua pandai main gitar
7. Gua terer main badminton
8. Gua suka jalan jalan
9. Suara gua merdu
10. Awek awek sangat suka pada gua!


notakaki: segala yang di atas bukan rekaan semata mata - 70% adalah benar!


0 ketidak-puasan-hati: