Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Monday, April 6, 2009

Mereka dah melampau!!!

Aku kalau boleh taknak lah bercerita hal politik dalam blog aku nih. Tapi, batasan aku sebagai orang Islam (kamu kamu juga) dicabar oleh si kafir laknatullah!

Kalau kamu kamu ada menonton siaran Buletin Utama pada 05 April, laporan tentang seorang ahli politik sebuah parti bukan bumiputera membaca ayat al-Quran seolah-olah menunjukkan penghinaan terhadap kita umat Islam.

Celaka betul! Kau siapa hah mangkok? Ko penganut Islam ke? Apa yang ko baca tuh ko tau ke maksudnya? Betul ke lafaz engkau tuh! S*@l betol!

Yang buat aku rasa marah, pada ceramah si setan gondol tuh, ada juga orang melayu dan kalau tak silap aku mereka mereka dari parti Islam Malaysia. Apa dah jadi? Kamu tengok dan dengar sahaja ke si setan badigol tu membaca ayat suci agama kita? Ayat suci kalam ALLAH, Tuhan Maha Esa kita? Kamu diamkan sahaja? Kamu biarkan sahaja? Apa dah jadi? Kalau ye politik ini penting buat kamu, tapi jangan lupa agama kamu! Jangan biarkan si lanatullah itu mempersendakan agama kita yang agung ini.

Aku harap kamu wahai si setan, lebih baik memohon maaf kepada kami umat Islam di Malaysia khususnya dan amnya terhadap seluruh umat Islam di dunia. Berani sungguh kau mempersendakan ayat-ayat kitab kami. Sebut pun tak betul!



sedikit sedutan yang aku peroleh dari YouTube.com tentang ucapan si setan badigol tuh

pengkaki: aku bukanlah berpihak kepada mana mana parti, tapi sekali agama aku dipermainkan, berjuta kali aku sanggup nak penggal kepala si setan gondol tuh. ALLAH hu AKBAR! ALLAH hu AKBAR! ALLAH hu AKBAR!


Hafiz

0 ketidak-puasan-hati: