Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Friday, April 24, 2009

Habis sudah!

Habis sudah! Minggu ini aku bagi aku adalah satu minggu yang amat panjang. Tak macam minggu minggu yang sudah. Akhirnya, training FWSM-CSM aku tamat. Ya, aku amat lega. Tapi dek kerana menghadirkan diri dengan training ini sepanjang minggu, maka, kerja aku untuk seminggu bertimbun!

Minggu depan pulak, adalah minggu yang pendek tapi kerja yang banyak! Sempat ke nak habiskan kerja kerja tertangguh?? Ah, lepak la lepas nih. Satu persatu report yang masuk.


Semoga aku tenang menghadapi kerja kerja yang melambak...dan semoga aku tidak tenat dengan kerja kerja tersebut!

Tengs.



notakaki: training yang tak menghasilkan apa apa, tapi kenyang semata mata!


0 ketidak-puasan-hati: