Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Thursday, April 30, 2009

Gua bukan cikgu

Heh, ada plak yang ingat gua seorang cikgu. Gua bukanlah seorang cikgu yang misteri, sebaliknya gua hanyalah seorang Juruteknik yang suka merendah diri (suka ke??).

Mungkin kamu kamu ingat gua seorang cikgu sebab kamu baca shoutmix daripada bekas anak murid gua. Heh, gua bukan seorang cikgu professional, cuma gua terjebak menjadi pengajar dalam kelas komputer di sebuah sekolah swasta tahun lepas. Atas penghargaan itu, masih ada anak buah gua yang gelar diri gua 'cikgu'.

Secara rasminya, gua bukanlah seorang cikgu. Hanya seorang juruteknik saja. Pengalaman gua bergelar cikgu hanyalah selama 3 bulan++ sahaja.


notakaki: gua tak pernah ada cita cita nak jadi cikgu. Tapi kalau sekarang gua masih belum bekerja, mungkin cikgu adalah profesion pilihan gua. Takda pilihan.

0 ketidak-puasan-hati: