Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Monday, April 20, 2009

Entah apa ajer!

Tensen betol gua...

Bila gua ronda rondo blog bebudak, macam macam pesen layout diorang..siap ada lagu lagu bagai..yang buat gua bengang, IDM gua sentiasa asyik nak download je lagu lagu diorang..kalau best takpa gak...suma lagu entah apa apa...

Bila gua CANCEL daripada download, mulalah Mozilla gua jammed! Siot...bengang betol...apa guna kamu kamu letak lagu? Bukan ada orang nak dengar pon..membazer je..

Siot..gua memang bengang dengan blog macam tuh!


notakaki: gua pun pernah gak buat macam tuh, tapi kejap je...sbb gua bosan, tiap kali gua reload page gua, lagu yang sama je...



0 ketidak-puasan-hati: