Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Monday, April 20, 2009

Arrrggghhh...dah penuh!!

Apa yang penuh? Air dah penuh ke? Dah naik sampai kepala?? TIDAK!

Bukan itu maksud gua...gua bengkek betol! HDD gua sudah sampai ke tahap gaban! Siot..! Gua dah takda tempat lagi nak selit mana mana movie! Duit lagi!!! Arrggghhh....

Kat rumah penuh, kat opis penuh...mana gua nak letak lagi nih??? 250GB each, still NOT enough???what the hell is that??? Kalau kamu kamu ada sebarang cadangan membantu gua yang sedang buntu ini, sila kemukakan ketidakpuasan hati kamu. Harap kamu berikan cadangan yang indah indah belaka dan bukannya cadangan yang aku sendiri boleh tanya pada rabbit peliharaan aku!

Terima kasih atas keprihatinan dan ke'busybody'an kamu!

Total size and free space left/available for my partition of HDD! Look! CRITICAL!

Total size of MOVIE folder!

Total size of Melayu folder

Total size of English folder

nih belum masuk lagi folder Hindustan, Kantonese, Indonesia dll..tensen betol!!!


notakaki: gua ingat nak sambar HDD cecah 1juta Tb la..Baru puas hati gua!



0 ketidak-puasan-hati: