Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Friday, March 6, 2009

Vanishing...

Mungkin sepanjang minggu depan aku tak dapat update blog aku berikutan aku diarahkan ke Petaling Jaya atas urusan rasmi. So, kepada yang sangat suka melepak di blog aku ini dengan membaca penulisan kurang bijak daripada aku, harap kamu kamu bersabar dan tabah menunggu kembalinya aku untuk update blog ini.

Dan kepada yang tinggal di sekitar Petaling Jaya yang teringin menemui aku, aku mungkin akan menginap di Eastin Hotel. Bolehlah cari aku dan belanja aku makan serta berpoya poya di sekitar Kuala Lumpur. Terima kasih.

0 ketidak-puasan-hati: