Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Tuesday, December 30, 2008

Hoh...PMR..pMr??

Allo...allo...
Assalamualaikum~

Muahaha...arini aku baru tao result PMR keluar...tahniah la pada mereka mereka yang berjaya pungut A... and of course, news tonight such as Bulletin Utama topik utama adalah pasal PMR...muahaha...boring giler...15 menit plak tuh citer pasal PMR...poyo giler...dan memandangkan aku boring nengok bebudak PMR cemerlang (sebab aku dulu takda plak TV3 nak interbiu), aku berambus dari depan kaca tV..

entah apa apa... but for sure, I like to hear about the result of people I known.. such as my adik angkat, si Angah...muahaha...keputusan yang tak mengejutkan... anyway, good luck bro.. wish u a happy life after PMR nih yer... harap2 sambunglah legasi aku belajar kat SMT...


So, today is my 2nd day of back in Action (keje daa)...after 3 weeks berkursus..muahaha..banyak giler report pasal WiFi, tp apa buleh buat...bukan buleh skip pon..nak tak nak pon kena gak setelkan...

And I hope for the next and next day, it will be easier for me to handle and settle...and I hope I'll meet people in my group during the Induction Course..

Pagi tadi aku standby kt Dewan Sultan Iskandar (DSI) untuk sesi pendaftaran student..ada la dua-tiga kaunter dibuka untuk pendaftaran..and one of it was kaunter Bendahari..hehe, ingat buleh jumpa kak Mell..rupanya, kak Mell tak join pon...bz kt opis agaknya...

Tp terserempak gak la dengan dua-tiga orang penceramah masa kursus tuari such as Tn Hj Farid and Pn Hartini...but they're not recognized me pon...hehe...nasib la baik...

ok, then...wait for my next update of my life...
till then...daa...


Hafiz

0 ketidak-puasan-hati: