Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Saturday, December 29, 2007

erm..erm..2007

erm..erm..as salam...dalam beberapa hari je lagi tahun 2007 dah nak berlalu dah kan...timbul plak tahun 2008..huh..macam2 kenangan tercoret sepanjang tahun 2007 nih..

tapi setiap kali muncul tahun baru, aku tak pernah berazam..tak macam orang lain..sebok berazam itu ini tapi apa pun tak ada..erm..erm..tapi aku ada sesuatu aku nak buat tahun 2008..hehe..apa dia?? adalah...

apa-apa pun, aku akan cuba mencuri sedikit masa untuk terus berkongsi sedikit sebanyak bukan sahaja pengalaman aku tapi pengetahuan aku untuk kita sama-sama mengharungi kehidupan yang fana ini...dalam mencari keberkatan dan keredhaan-Nya..

ok la...kalo aku membebel panjang pun tak guna..bukannya korang suma baca pon..

SELAMAT MENYAMBUT TAHUN 2008M
...kurangkan kontroversi, tingkatkan prestasi (dialog MELODI plak)...

wish me luck..pray for me and i'll pray for all of u Muslimin and Muslimah, Mukmin and Mukminah of course...everyday in my solah..

see ya..till next articles...
daa...

assalamualaikum wbt...


regards:
Hafiznor
theAdmin

0 ketidak-puasan-hati: