Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Saturday, November 10, 2007

aku balek...yeh..yeh..

arrrggghhhhh...akhirnya aku kembali ke rumah...dan sekembalinya aku, kembali jua aku ke pangkuan internet aku!..best..best...dah lama tak mengorak langkah ke dalam dunia ni dengan lebih lama...biasanya just 5-10 minits only....hahha...

kenapa aku balek rumah???kenapa??kenapa???arrgggghhhh.....
sebabnya..senin nih aku ada presentation final project aku...iaitu animasi...hah????aku buat kartun????betol ker???

entahlah...tak rupa kartun pon aku nengok...bengong jer...sesapa nak tgk kartun tuh, nnt aku upload...(kalu buleh laa)...

apa nk citer lagi??oh yer...punca kepulangan aku ke rumah kan....?yaa, aku pulang kerana presentation....kerana apa? kerana presentation..! kerana apa? kerana Karina...! kerana apa...? kerana korang kena penampor TULI aku kalao korang tanya lagi!!!! jgn ditanya kenapa...hahahaha...

yaa, aku kena build-up balek PC aku...almaklumlah, nk present nih kena bawak sdri...takot ada problem masa hardwarepresent/demo final project...so, aku balek sbb nk build-up blek PC aku...kenapa nk build-up balek? sbb PC sedia ada menumpang pada casing CPU yang disedekahkan oleh Cawangan Khas JBS...casing tuh dah tak rupa casing CPU dah rupanya...dah macam jamban yang penyamun-penyamun dalam Ali Baba Bujang Lapok pecahkan tuh hah....so, aku kena build-up balek...memerlukan kesempurnaan sket..

nih pon tak sempat lg nk pi beli...sbb malam td, on the way balek Tampoi, tayar motor aku pancit plak kt highway PG....aduhhh...dah laa malam...nasib baik kedit ada....tp bateri plak low....tekanan...tekanan....so, solution dia terpaksa call housemate aku datang bawak tiub dgn pam...termunggeh aku, bukak tayar motor memalam...

berjaya tak????
memang berjaya...aku berjaya membuka dan memasang kembali tayar moto aku...tp....hah..ada tapi dia...tapi tiub tuh pon bocor gaks....aduh....nasib baik masa aku tgh nak pasang balek tayar moto tuh, Big BOSS aku sampai dgn Mem Besar....(parents)...sampai...

so, penyelesaiannya, aku kena tinggalkan bELaLaNG^tEmpUr aku kt Petronas Pasir Gudang...baru lah td pi repair balek semula....huhu...
moral kt sini, sesapa yang menunggang motor tuh, standby lah kedit phone, bateri phone, duit sket, tiub tayar, pam dan peralatan yang perlu untuk bukak tayar...dan tidak dilupa kemahiran untuk membuka tayar...hampeh jer nanti kalo tak tao buat....

ok...aku dah letih...nk rest kejap...doakan kejayaan aku senin nih....


::mysterious::

watak utama dalam animasi aku...encik Katak...hihihih
hero kedua..Jibek...ahak..


0 ketidak-puasan-hati: