Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Saturday, September 8, 2007

Tekanan dan Tertekan....aaaarrrrgggghhhh....

menjelang bulan mulia Ramadhan al-Mubarak ini, aku terasa ditekan-tekan oleh bebanan tugas sebagai pelajar semester akhir....arggghhh...mcm mcm benda nk submit...dalam masa tiga hari sebelum puasa ini aku ada lebih kurang enam perkara perlu aku selesaikan....

hari ISNIN/10hb Sept:
hari ini ada dua perkara perlu aku setelkan...dengan LAB E-Commerce serta tugasan ntah apa apa ntah yang diberi oleh tukang ajar aku...mcam macam jer yang dia mtk...mtk laa benda lain...bukan aku minat pon pasal E-Commerce nih...nasib baik aku takda pilihan...kalao tak, tak hingin aku amik modul nih...

hari SELASA/11hb Sept:
hah...nih satu lagi hari yang menekan aku...pepagi lagi aku ada individual presentation pasal interview...tuh ok lagi...yang menekan sekarang nih adalah tentang resume dgn cover letter...advertisement job vacancy pon tak cari lagi nih...adddoooiii...

lepas tuh plak...kena tunjuk 50% projek animasi aku kt penyelia projek...dah lah satu benda pon tak animate lagi...aku br syok melakar watak-watak animasi...tup tup...dah kena tunjuk 50%...tak ker tertekan...siap dengan draf pertama laporan akhir plak...tuh buleh handle lagi...aku cilok sem lepas punya jer laaa....


hari RABU/12hb Sept:
nih last day...satu lagi hari yang menekan...dalam satu hari ni ada banyak sangat perkara nk disetelkan...pepagi lagi kena submit mini projek Sistem Maklumat...lepas tuh siap nk buat ujian 1 plak...aduuhhh....

lepas ujian 1 Sistem Maklumat, ada plak ujian 1 atau kuiz 2 Pengurusan Projek...lemah betollah...
dalam satu hari aku kena struggle banyak benda nih...study itu, study ini...buring.....AAAARRRGGGGHHHHH....



moga hari hari itu cepat berlalu...tak sabar rasanya nk menyambut kedatangan RAMADHAN 1428H...



::mysterious::
"buleh gila agaknya"

0 ketidak-puasan-hati: