Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Saturday, September 1, 2007

MiSTI @ PERSADA JB

yosh..inilah rakaman aku pada MiSTI (Minggu Sains Teknologi dan ICT) Johor di PERSADA JB...korang mesti tertanya tanya...apa plak kayuh basikal kt dalam pameran tuh kan...? tuh bukan basikal tuh...tu adalah salah satu ciptaan sains yang dipamerkan oleh PETROSains...nama dia aku tak tau...tapi fungsi dia aku tau laa...bila kita kayuh, dia akan ada musik...seolah olah kita mainkan piring hitam laa...bila kayuh, musik dimainkan...tapi bila tak kayuh...takda la musiknya...aku kagum gak dgn ciptaan PETROSains nih...apa pun...rakyat Malaysia Boleh...MALAYSIA Boleh!


::mysterious::

"Jaga pintu masuk jer"

0 ketidak-puasan-hati: