Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Friday, September 28, 2007

Coretan Sekeping Hati...

lagi lakaran yang aku lakarkan...setiap lakaran yang aku buat masih tidak memuaskan hati aku...tak pernahnya aku rasa puas dengan apa yang aku lakarkan...rasanya macam tak kemas, tak sempurna dan pelbagai tak lagi...tapi takpe laa...sekadar tatapan untuk pengunjung yang berjaya menjejakkan IP mereka ke blog aku...korang tataplah lakaran yang entah apa-apa aku lakar nih...tapi di setiap lakaran ini tersurat apa yang tersirat dalam benak minda dan hati aku...
lakaran ini dikala tatkala terfikirkan tentang seseorang yang bergelar WANITA...nukilan adalah daripada lirik lagu daripada band Ungu dari Indonesia bertajuk Kekasih Gelapku...
aku rasakan lirik tersebut agak sesuai untuk aku memberikan sedikit penghormatan buat seseorang yang bergelar WANITA, terutama THE ONLY AND ONE...
mak aku...khas buat beliau, aku tujukan nukilan tersebut untuknya atas segala pengorbanan, belaian, kasih dan sayang terhadap aku, kakak dan adik-adikku...
juga aku tujukan buat seseorang yang bergelar WANITA yang mungkin sudi mengisi ruang kasih di dalam hatiku...walau hati aku masih kosong, namun aku tetap tujukan lakaran tersebut buat insan yang BAKAL mengisi ruang kasih dalam hati aku...

lakaran khas untuk menerjemahkan isi hati aku yang masih mencari sekeping hati CINTA dan KASIH...
nukilan daripada lirik lagu Imran Ajmain bertajuk Seribu Tahun yang menjadi tema drama bersiri KERANA CINTAKU SAERAH...
aku rasakan puitisnya sesuai untuk aku gambarkan pencarian aku...

tiada apa yang aku maksudkan untuk lakaran di atas...sekadar mengisi sedikit kekosongan di malam hari dan meningkatkan kreativiti lakaran aku... nukilan daripada lirik lagu Ebiet G Ade yang bertajuk Aku Ingin Pulang...

::mysterious::

'kosong&empty'


0 ketidak-puasan-hati: