Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Saturday, May 22, 2010

Sengaja tapi bersebab jugee

Hari ini hari Sabtu .. hari Sabtu ada orang kerja, ada orang tak kerja .. Biasanya gua tak kerja, tapi atas 'sifat bertanggungjawab' yang wujud dalam diri gua (cewaaahhhh), gua telah pergi bekerjaa ..

Antara alasan gua bekerja pada hari Sabtu yang permai ini adalah kerana gua KENA KERJA (arahan beb .. cari duit lebih) dan juge kerana gua mengelak nak join majlis tunang sepupu gua .. kehkeh .. sok2 gua tunang ke, kawen kee, takda pulak orang nak datang ..

Kenapa gua takmo pergi majlis tunang sepupu gua? Sebab, gua dengar sampai 200 orang jemputan .. wahh .. dah macam kenduri kawen la yee .. tu yang gua macam malas je nak pegi .. gua bukan suka tempat bersesak dengan orang-orang yang gua tak kenal .. kebetulan pulak, semalam boss gua call cakap ada kontraktor buat kerja hari ni dengan esok .. wahhh ... ada ALASAN!

Selain tu jugak, gua macam taknak dengar perihal, "Ko bila lagi ..?" ko maleh nak dengar .. sebabnye sepupu gua yang bertunang tuu baru 20 tahun umornyee .. gua pulak dah tuaaa .. konpem ada soklan cepu cemas yang terkeluar .. minggu lepas je, gua datang umah dia hantar barang maknya dah tanya guaa .. haih, ni gua konpem kalao gua datang tadi soalan yang sama diaju kepada gua daripada orang-orang lainn ..

Gua pon sebenarnya macam malas je tadi nak pegi kerja .. tapi kalao gua tak pergi, konpem mak gua ajak gua sekali pegi majlis tunang tuu .. huh, baik gua pergi kerja .. sorang2 je kat opiss .. pon takpa daripada dok menangok dengan orang punya ramaii .. huih ..

Oke la yee .. gua nak pergi mandi .. maghrib pon dah masok waktu nii .. see yaa ..~

0 ketidak-puasan-hati: