Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Saturday, August 1, 2009

Kenyataan yang memeritkan

Sekali lagi gua tak dapat menerima kenyataan..

Brader: Ko umor baper?
AkuSiMisteri: 2x..
Brader: La.. muka dah macam brader-brader.. muda lagi rupanya..
AkuSiMisteri: Haha.. (gelak tak puashati)


Gua dah tak buleh nak kata apa.. patot takda anak dara berminat dengan gua.. musti diorang ingat gua nih dah anak EMPAT.. isk.. gua memang nak anak EMPAT, tapi gua belom ada anak EMPAT.. cuma muka je dah macam anak EMPAT..


ayat|tambah: gua tak mengharapkan sebarang komen betapa hensemnya gua daripada lu!

4 ketidak-puasan-hati:

clarabella said...

hak3.
wa pon speechless.
yang x menahan org y ckp kat anda tu.sungguh ikhlas.haha

AkuSiMisteri said...

sila gelak lagi.. terimas atas komplimen anda..

clarabella said...

JGN MARA BRO.JGN SENTAP.MAAF.

AkuSiMisteri said...

no heart taken here.. sori..