Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Wednesday, August 12, 2009

5 hari

Mulai esok, gua akan menghilangkan diri gua dengan paksa-rela..

Gua akan dikuarantin selama 5 hari.. bukan sebab gua terjebak penyakit hini (H1N1), tapi gua terjebak dalam program BanTuaN Biro TataNegara (BTN) di Pontian..

Mulai esok gak, komunikasi gua dengan dunia luar akan disekat sebab henset akan dirampas sementara bagi mengelakkan sebarang hubungan luar tabii dengan dunia luar.. memang konpem kebosanan gua nanti.. 5 HARI tau!!

Tapi best gak, dapat jumpa balek batch induksi tahun lepas.. huh, rindu nak membahan.. haha..

Ok, harap lu orang takkan merindui gua.. eh, lu orang akan rindu sama gua ke? tak kan??? gua bukannya sapa-sapa dalam hidop lu orang.. gua sendiri bukan sapa-sapa dalam hidop gua.. harap takda yang nak merindu gua sampai membunuh cacing kerawit dalam tubuh masing-masing.. harap bersabar selama 5 hari saja.. itupon kalao gua ada mood lah nak sambung balek membahan dalam blog nih.. mana lah tau kan, tetiba plak gua jadi seorang warganegara yang skematik plak nanti abes program nih.. mematuhi undang-undang negara sambil keluar mengundi.. ye tak..?? heh..

Ok, gua nak kemas baju-seluar gua.. dah lah gua kena kembur balek baju sekolah gua semata-mata atas arahan memakai kemeja putih lengan pendek.. harem! baju sekolah gua pon dah kunen.. naseb muat lagi.. maklomlah, gua nih comey.. ok.. da..da..


ayat|tambah: HORATIO CAINE tak mati!! gua dah agak, musti ada konspirasi bising internasional.. ceh..

3 ketidak-puasan-hati:

Qh!EeK@n said...

ow minat tgk CSI ek...

dah agak gak ingat senang ker haratio caine tu nak mati...huhuhu

AkuSiMisteri said...

senang gak la nak mati.. kalao berani, pi la challenge malaikat maot.. tengok, buleh lawan tak.. huh

mRs.jUkoGYu said...

jom nyanyi lagu negaraku sambil berdiri tegak..;p