Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Thursday, July 23, 2009

Gua berevolusi

Semalam gua jumpa ex-classmate gua.. dalam sejarah.. haha.. gua pon taktao macamana gua buleh terjebak jumpa beliao.. mungkin sebab beliao ex-classmate gua.. atau mungkin juga beliao adalah bekas awek kepada member baek gua.. haha.. whatever.. semalam memang sejarah..


Lepas konvo, gua takda jumpa lagi beliao.. barulah dua tiga bulan lately, beliao SMS gua.. dari situ mula balek perhubungan sebagai kawan sekelas.. dan tup-tup beliao mengajak untuk berjumpa gua kerana kebetulan beliao berkursus kat JB nih.. gua rilek je.. gua terus kata boleh je kalao nak jumpa.. mungkin dalam pikiran gua, gua rilek je sebab sebelum nih masa study dulu pon kitorang selalu hang-out sama sama dengan balak beliao.. cuma kurang mesra dan TAK macam malam tadi.. huh, gua dengan beliao seolah-olah memang betol betol berkawan baik..


Dari situ gua dah nampak.. gua sedang berevolusi daripada seorang pemalu kepada yang 'kurang' pemalu.. haha.. gua dah kata, 'gua hari ini bukan lagi gua dulu'... terimas..


Dalam pertemuan malam tadi, macam-macam topik diborakkan dari zaman cintan-cintun beliao hingga kepada kerjaya terkini beliao.. dan gua pon tak terlepas borak-borak sikit sikit pasal kesah hidop gua.. dan sampai satu tahap, gua membisu.. sama gak dengan beliao.. gua sendiri dah tak tao nak borak pasal apa.. gua lost sekejap.. untuk cover ke'lost'an gua, gua cuba bukak topik.. dan seperti biasa, bila dah abes topik tuh gua lost lagi.. haha.. inilah gua.. lost dan blur je selalu bila 'berdua' dengan awek..


Gua sangat gembira berjumpa beliao malam tadi.. walaupun last minute beliao memberitahu beliao ada di JB.. gua bajet nak bawak pegi makan-makan kat Anjung Warisan, tapi tutup plak.. lastly, gua bawak ke tempat yang biasa beliao pegi dulu masa bercintan.. Danga Bay.. melepak lah kat sana sekejap.. jadilah.. bawak kawan-kawan pusing town..


Memang gua tak sangka apa yang telah gua buat malam tadi.. keluar 'berdua' dengan awek.. dah lama gua tak buat.. haha..



ayat|tambah: beliao menjadi Perempuan asing yang PERTAMA selain family gua yang merasa duduk dalam awex putih gua.. abes keta gua.. dah tak suci lagi.. hahaha..

4 ketidak-puasan-hati:

Unknown said...

hahahaha..

anda sgt lawak tanpa anda sadari.

penulis.tidak.bernama said...

gua tak sadar yang gua nih hensem.. hensem ke gua..? atau gua sedang buat lawak gua hensem..? hurmm..

akuxbiadab said...

nice bro...hehehhehe

penulis.tidak.bernama said...

percubaan bro.. percubaan..