Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Thursday, July 2, 2009

Bahan

Malam tadi gua berkesempatan meluangkan masa gua yang memang sedikit sebab gua terpaksa meluangkan masa tidor gua untuk diluangkan menemui rakan-rakan yang dah lama gua tak jumpa.. for sure, mustilah diorang rindu sama gua.. haha..


Nak dijadikan cerita, malam tadi gua melepak bersama budak ini dan konco-konconya serta sorang dua bekas rakan sekelas di sekolah menengah dulu.. Apa yang gua nak cerita ialah pasal BAHAN.. lu orang tau apa itu bahan yang gua maksudkan?? bahan tuh lebih kurang 'mengentan', 'menganjing' atau mengutuk.. lebih kurang la tuh..


Gua pon tak tao.. samada gua nih lembut hati atau gua nih jenis yang rilek je bila kena bahan.. Tapi yang pasti, gua bengang bila gua senyap lepas kena bahan, gua akan dilabel sebagai 'merajuk'.. WTF.. apa kes gua nak merajuk-merajuk.. rilek sudah.. gua cuma buntu untuk membalas bahan-bahan yang ditabur ke atas gua..


Bukan gua taknak balas, gua buleh nak membalas.. takda hal.. gua cuma pikirkan hati dan perasaan orang je.. gua buleh membahan balek.. tapi gua risao sekali gua dah bahan, buleh menyebabkan yang kena bahan tuh sakit hati, menyampah dan macam-macam lagi perasaan negatif timbul dalam diri beliao terhadap gua.. gua buleh je nak membahan.. takda hal.. mulut gua pon buleh tahan LASER.. cuma gua tak berapa ada idea nak membalas bahan-bahan tersebut.. lagipulak, mata gua buleh tahan mengantuk dan gua tak rasa gua perlu memerah keringat dan hotak gua untuk gua pikir membalas balek bahanan yang ditabur ke atas gua..


Cuma satu je yang buat gua bengang.. gua buleh terima bila gua dibahan, cuma gua tak terima bila gua senyap lepas dibahan, orang label gua 'merajuk'.. tuh yang buat gua panas.. setakat bahan diri gua, gua takda hal.. takdalah sampai nak merajuk.. tapi kalao bahan benda-benda yang mengait sensitiviti, mau terbang meja kat kedai mamak tuh... buleh kena 'putus sedara' la..


Apa-apa hal, gua layan je malam tadi.. gua gumbira gak la jumpa kawan-kawan lama yang merantao cari ilmu kat tempat orang.. bila sekali sekala balek, nak gak tau apa kejadah diorang buat kat tempat orang.. ye tak.. rilek sudah...


Kepada budak ini, lu bahan gua, gua takda hal.. pasal gua pon dah declared lu sedara gua.. kita dah macam brothers, tapi bahan gua agak-agak.. gua takat nak bahan lu, petik jari je lu buleh kena.. naseb ada adik lu, kalao tak.. habes lah gua bahan pekong lu.. hahaha.. anyway, awek lu apsal senyap je malam tadi.. hahaha... takot ke dengan perot gua... haduss.. lepak sudah.. bukan ada apa pun, lemak je terlebih.. huish...



ayat|tambah: lu ada awek lu, gua ada sapa?? ejad?? haduss... HARUSSS...

0 ketidak-puasan-hati: