Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Wednesday, July 1, 2009

12 hari

Sampai hari Jumaat nih, genap 12 hari gua bekerja tanpa henti.. penat.. letih.. tired.. and of course sleepy..


Tak cukup tidor dibuatnya.. nak kerja pon dah tak da mood.. hilang.. buat servis, mata lelap.. pikiran melayang.. huh.. tapi ALHAMDULILLAH.. makan pree je.. tuh yang syok.. perot kenyang, hati senang.. haha..


Uh, berkaitan blog gua yang terpaksa diprivasikan.. gua nak explain bahawasanya hal ini tak dapat dielakkan.. gua terpaksa privasikan blog ini sementara berikutan link blog aku nih tersebar di sekitar opis gua akibat kecuaian yang tak gua sengajakan.. huh, tapi gua buka semula sebab rasanya line dah clear.. heh..


Selamat kembali, AkuSiMisteri!

0 ketidak-puasan-hati: