Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Sunday, June 28, 2009

Selesema lah B**I

Semalam sampai besok ada pendaftaran pelajar-pelajar baru, local dan international.. Gua macam biasa terlibat dalam hal-hal yang tak berkaitan.. kena join mobile squad, ronda sana ronda sini..


Keje siang-malam.. huh.. penat..


Sepanjang pendaftaran nih, kebanyakan yang terlibat pakai topeng muka.. H1N1 katanya.. dan gua dengar gak dah suspek 3 kes masa pendaftaran.. uh, bahaya.. pulak tuh, gua dan mobile squad yang lain tak dibekalkan plak topeng muka.. haram jadah.. nak sangat tengok gua kena selesema tuh ke?? haram jadah betol.. naseb gua nih join mobile squad, ronda sana sini.. sampai satu-satu check point musti gua pow satu topeng.. tapi tak pernahnya dapat.. ada lah satu check point yang dijaga oleh adik manis yang sudi bagi gua dan member mobile squad nih topeng.. huh, bila gua pakai, dah macam pembasmi serangga daa (pest control).. huh, jatoh saham gua..



Besok pendaftaran international.. gua kena lebih berhati-hati.. harap gua tak terjangkit selesema tuh.. selesema apa? selesema babi.. selesema apa? selesema babi.. selesema apa?? selesema lah BABI!

Pembasmi sampah masyarakat yang bertauliah


ayat|tambah: gua akan citer pengalaman gua berhadapan dengan sekor awek yang SOMBONG.. haram jadah punya awek!

0 ketidak-puasan-hati: