Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Monday, June 29, 2009

Cuci mata

Gua nak share gambor gambor yang gua sempat snap sepanjang gua bekerja 2-3 ari lepas untuk pendaftaran pelajar baru Universiti Teknologi Malaysia:


Malam sebelum pendaftaran. Gua bekerja sampai jejak 1 pagi. Gambar di atas sekadar hiasan tentang kemusykilan gua terhadap fungsi papan tanda 'No Smoking'.. gua konpius.. anyone to explain??




Hari pendaftaran. Hari pertama pendaftaran.
- gambar pertama: sumpah gua tak kenal mamat dalam gambar tuh. Budak baru nak mendaftar, tukar status jadi Mahasiswa lah konon.. muka sekor-sekor datang daftar innocent je gua tengok.. tunggu 2-3 bulan kat sini, huh baru tunjuk belang sekor-sekor..
- gambar 2&3: Otai-otai network merangkap mobile squad. Keje meronda satu kampus, tapi terpaksa berhenti kat port nih lama sket pasal ada awek-awek cunn..


- gambar satu: bos gua mengambil kesempatan bergambar dengan awek staf baru.. huh, mata biru beb.. cepat je dia..
- gambar dua: ketua unit NetworkTeam. Lagi otai nih.. huh, hensem dan bergaya.. rilek je orangnya.. notebook dalam beg tuh tak pernahnya tinggal.. diusung ke sana ke mari..


- gambar satu: melepak lagi.. gua rasa ada dekat 1 jam gua join otai-otai network nih melepak.. huh, memang TERBAIK lah time nih.. usha awek je kejenya.. gua teruja
- gambar dua: sama je caption macam gambar satu
- gambar tiga: memandangkan takda orang sudi snap gambar gua, terpaksa gua berusaha sendiri snap gambar gua.. rilek sudah..


- gambar satu: awek student baru.. huh, cantik.. umor kalao tak silap gua baru 19 taon.. huh, ada harapan gua nak usha nih.. kena tau tinggal kolej mana, siaplah gua downkan network.. baru berkesempatan berkenalan bila dia report network down.. hahaha.. tanduk gua dah tumbuh
- gambar 2&3: sila peratikan awek bertudung merah jambu.. serius gua bengang giler dengan minah nih.. SOMBONG!!! baru jadi petugas JKM, dah berlagak.. gua taulah dia belajar degree ke master ke, tak payah kerek sangat.. gurau-gurau siket tak buleh.. tak sporting.. gua berharap lu baca blog gua nih sebab gua nak lu sedar gua sedang maki hamun lu sekarang nih.. KEREK!


Gua memang bengang tak hingat dengan awek nih.. kalao gua tau lu tinggal kolej mana, memang gua akan sengaja downkan network lu.. biar lu rasa sengsara akibat keSOMBONGan yang lu lakukan pada gua.. eleh, ingat gua terhegeh sangat dengan lu ke??? memang lu cantik tapi setakat perangai macam Ci, gua tak heran.. buleh blah.. harap muka cantik, perangai haprak!! HARAM JADAH! Gua nak bergambar bersama je pun, bukan nak ROGOL .. kang gua buat betol-betol, baru lu tau!


Hari kedua pendaftaran.
Otai-otai
network baru lepas makan. Kalao lu orang peka, sila perhati betol-betol otai-otai di atas.. dilengkapi dengan communication device setiap sorang (NetworkTeam sahaja!) dah macam FBI, MIB, CIA atau mana-mana ejen siasatan yang canggih-canggih. Tak lupa M:I..
Gua sengaja tak blurr kan gambar-gambar otai-otai network sebab gua nak lu orang tengok muka-muka otai network yang sebenar.. penuh dengan skill, knowledge dan kesabaran yang tinggi mengadap network problem..


Otai-otai tengah berbincang sesama sendiri.. gua rilek je buleh snap gambar.. kalao perati ada sorang otai tengah pasang earphone dan mengajak kami semua mengumpat bersama.. rilek sudah.. hahaha..



Dah petang.. badan dah lepak.. mobile squad dah nak gerak balek opis untuk melantak dan tidow pasal badan dah penat.. lepak siot.. panass dan berpeloh..


ayat|tambah: kepada awek yang gua maki, gua mintak mahap pada lu pasal gua sengaja nak bergambar dengan lu.. tapi jangan kerek sangat, orang nak bergambar, kalao taknak, tolak lah bebaik.. taklah gua rasa bengang!!

FAKTA: this was my first time joining the mobile squad for registration event!

0 ketidak-puasan-hati: