Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Friday, May 29, 2009

Risik...perisik??

"Semalam kat spital mak ada jumpa sorang. Tapi dah berusia sket, 29 tahun."

Uish..kenyataan maot!

"Kalao umor dalam 23 ke 24, mak risikkan."

Uh..kenyataan maot kuasa dua!


"25 pon ok.." gua menyampuk...

Naseb gua tak tercekik. Mak gua keluarkan kenyataan maot ketika gua sedang enak menikmati Mee Tomyam! Huh...


"Lawa ke?" gua pancing..

"Bolehlah..pakai cermin mata, kerja kilang. Adik dia dah kawen, dah ada anak sorang" mak gua sambung..


Erk...


Sapa yang terdesak? Gua ke mak gua?

heh, mak tak sabar dapat cucu lagi ke? Isk..cukup-cukuplah si hero sorang tuh dulu...

0 ketidak-puasan-hati: