Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Thursday, May 14, 2009

Kelentong >> Kaut Untung!

Gua macam tak nak komen je pasal nih. Sebab gua rasa gua memang langsung tak updated pasal rancangan nih. Dan gua pon tak kenal sapa si student, cikgi dsb yang terlibat. Apa yang gua nak komen sebab macam dah heboh pasal apa yang berlaku dalam rancangan nih.

Kalao lu orang updated, mestilah, korangkan #1 fan of this program kan. Gua memang tak paham lah dengan program nih. Pada gua, program nih lebih kepada mengaut keuntungan dan mereka yang tolong menguntungkan itu sungguh bodoh sadis sebab sanggop berhabis duit mengundi.

Skrg tengah kecoh pasal penipuan program nih. Gua pon tak paham. Tapi gua sangat yakin, dari musim pertama sampai ke musim yang tengah berlangsung sekarang nih, gua amat yakin format yang sama turut digunapakai. Bapak hipokrit sungguh krew/producer mereka. Yang menonton sampai melalak bengkak bijik mata nih plak sungguh tongong. Gua pon tak tao la nak kata apa. Lu orang pikir je la sendiri.

Tapi, seburuk mana provokasi yang diutarakan, si tongong peminat nih tetap terus setia dan berhabis wang ringgit menyokong program entah apa apa ni. Dengan pengacara yang tak best langsung dan format rancangan yang serupa setiap tahun.

Lantak ko la. Cuma gua nak pesan, janganlah tipu orang. Berperasaan la sket. Kalao program tuh dah tak popular, terima je la. Poyo lebih la lu orang nih!



ayat|tambah: setiap musim, pura pura lah tak tau ada kamera merakam aksi korang buat prektis. Jangan temberang la..


0 ketidak-puasan-hati: