Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Thursday, May 7, 2009

Gua ehem..ehem..?

Timbul plak spekulasi dalam benak incik ini tatkala beliao membaca posting gua yang ini yang membuatkan beliao sungguh tidak lena bekerja dan mengasak gua dengan pelbagai soalan dalam YM.

Gua nak menjelaskan di sini, gua adalah seorang yang masih suci daripada dunia per-couple-an kerana gua tak berasa nak menceburi dunia tersebut kerana gua masih belum mampu dari segi zahiriah walaupun batiniah gua meronta ronta untuk terjebak ke dalam dunia berkenaan.

Kepada incik, harap janganlah terasuk dek angin yang membawa khabar jahat kerana gua masih setia dengan awek putih gua.

Haha..tapi kalao gua dah sampai seru, nak buat macamana. Takkan nak ditolak, ye tak?


notakaki: gua still setia pada CSM..

0 ketidak-puasan-hati: