Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Saturday, May 9, 2009

Typing SpeedTest

Hari ini gua lambat sket nak update blog sebab berlaku masalah PC yang tak dapat gua elakkan walaupun gua telah berusaha mengelaknya, namun gua tetap gagal.


Tadi gua ronda ronda blog cik ini dan membaca posting beliao berkaitan kemahiran kamu menaip. So, dalam posting cik ini, beliao telah menyahut cabaran tersebut.

Dan gua dengan lantas cuba menyahut cabaran tersebut. Percubaan kali pertama gua, gua berjaya menaip sebanyak 53 patah perkataan seminit dengan dua kesalahan. Setelah 4 kali mencuba, gua tetap dapat jawapan yang sama. So, purata kepantasan gua menaip adalah 53 patah perkataan seminit. Cuma, pada percubaan kali kelima, gua mendapat markah 292 di posisi 3043 daripada 55431 dalam senarai dengan 56 patah perkataan seminit.

notakaki: silalah cuba kalau kamu berani...

0 ketidak-puasan-hati: