Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Wednesday, April 29, 2009

Pertama dan MUNGKIN terakhir

Gempak tak tajuk posting kali nih? Ya, pertama dan MUNGKIN yang terakhir..

Ya, yang pertama...pertama kali gua main FUTSAL!!!! siot, hancur betol! Atas desakan dan paksaan tak berperasaan oleh kawan kawan sekerja, terpaksa gua memenatkan diri berlari macam orang gila kejar sebijik bola. Hampeh betol.

Dan kerana itu juga, MUNGKIN menjadi yang terakhir bagi gua... hahaa...

Bak kata bos gua, "Hah, masuklah. Ko belum cemar duli lagi," So, nak mencemar duli punya pasal, terpaksa gua masuk gak memenatkan diri gua. Dengan posisi pertama sekali sebagai Goal Keeper...haha...entah apa apa..

Lama gak jadi Goal Keeper sampai bolos 3 gol. Hampeh betol!

Lastly, sebelum tamat, gua jadi midfield plak..hahaha...entah apa apa...yang penting gua dah mencemar duli sebagai orang baru...haha...


Gambar di atas tiada kaitan dengan kelibat gua..

notakaki: sakit sakit gak kaki gua berlari lari...dah lama tak main bola!


FAKTA: kali terakhir gua main bola pada tahun 2003!!!


0 ketidak-puasan-hati: