Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Wednesday, April 1, 2009

Edisi Khas April: Ulangtahun ke-2

Selamat Ulang tahun ke-2 buat aku! Terima kasih..terima kasih..sila..sila, tambah lagi. Tak cukup boleh amek kat peti ais memasing kat rumah yer. Terima kasih atas sokongan kamu kamu yang semakin jemu menyinggah ke blog aku ini. Semoga kejemuan kamu itu nanti akan menyebabkan aku semakin hensem tanpa diduga.

Anyway, I appreciates all your supported to me either it's good or bad or both. Thanks.


Marilah sama sama berdoa kepada ALLAH, "Ya, Allah. Ampunkan segala dosa hamba-Mu, Hafiz (penulis blog ini). Limpahkan beliau dengan limpahan rezeki-Mu yang di langit dan di bumi, laut serta daratan. Limpahkan juga kebahagiaan buat beliau dunia dan akhirat. Kurniakan kesihatan kepadanya supaya dapat meningkatkan amal ibadatnya kepada-Mu. Hanya kepada-Mu kami meminta, perkenankanlah doa kami. Amin, ya rabbal alamin."

Terima kasih kerana mendoakan aku yer. Hanya tuhan dapat membalas jasa baik kamu.

Mari lah juga kita sama sama panjatkan kesyukuran kepada Ilahi di atas panjangnya umur aku kerana dengan izin-Nya, maka dapatlah aku curahkan segala bentuk idea aku yang waras mahupun bengong ke dalam blog ini.



Hafiz

0 ketidak-puasan-hati: