Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Monday, April 13, 2009

Ciss...

Yeah, ciss...

English Version:
Oh dad - referred to Malay's word exactly!... I am so misses to write down something in my blog!!! S*#t! Only caused by some conflicts last week, I have to announce for no more writing in blog. D*#n.

Then, suddenly, I came up with a great idea for keep torturing a mind in my brand new blog which I hope there is no more skunks (refer to bad people) to rise up any conflicts on my writing.

Versi Melayu:
Bapak ar...aku sangat merindui penulisan aku dalam blog!!! Shit! Dek kerana sedikit konflik minggu lepas, aku terpaksa announce untuk tidak lagi menulis dalam blog. S*#l!

Maka, tiba-tiba tercetus plak satu idea aku untuk terus mencarut dengan mewujudkan sebuah lagi blog baru yang aku harap takkan ada lagi makhluk makhluk busuk menimbulkan konflik ke atas penulisan aku.

Here, I start all over my new BLOG and virtual LIFE!

Thanks for your supported for all this time.


notakaki: sorry for my broken and poor English but I am totally good and fluent in Malay.

AkuSiMisteri

0 ketidak-puasan-hati: