Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Tuesday, April 28, 2009

Bila mamai

Bila mamai, apa pun dah tak boleh pikir.

Bila mamai, orang tanya A gua jawab X.

Bila mamai, satu kerja pon dah tak boleh jadi.

Bila mamai, gua boleh memandu laju macam Felipe Massa.

Bila mamai, gua tak sabar nak balek opis.

Bila mamai, gua tak sabar nak park kenderaan.

Bila mamai, gua tak sabar nak sampai opis.

Bila mamai, gua tak sabar nak masuk opis.

Bila mamai, gua tak sabar nak tidow.








Bila mamai, bila masuk opis, bila pC dibuka, bila pulak nak tidow?????



notakaki: pC boleh menjadi punca ketidaktentuan waktu tidow kamu!



FAKTA: cerita di atas adalah benar!


0 ketidak-puasan-hati: