Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Sunday, March 29, 2009

Tukang gunting atau tukang potong rumput

Hari ini gua menjadi sangat bengang dengan sekor Indian yang berkerjaya sebagai barber/tukang gunting kerana telah memperkotak katikkan kepala gua.

Al-kisah, rambut gua memang dah panjang, tapi nawaitu gua ke kedai makhluk tu hanyalah untuk memendekkan rerambut di kepala gua di bahagian tepi hingga belakang je.

Arakian, si mangkok tersebut dengan penuh keyakinan dan tanpa was was menyodok kepala gua sebagaimana yang gua kehendaki. Tapi, terjadilah kebodohan beliao tatkala mengambil gunting dan terus menebas rerambut gua!

Ciss...tak paham punya paria! Gua cakap gua nak pendek kat tepi je. Nih dia pegi gunting rambut gua sehingga menyebabkan gua sangat panas dengannya. Kuang ajor. Lepas tuh buat-buatlah tak bersalah. Siap nak cukurkan jambang gua lagi. Ewah, lu ingat trick lu boleh kena kat gua ke?

Kalao kamu kamu nak tau, kalau beliao mencukur kamu, beliau akan charge extra RM3 dan menjadikannya RM10. Wah, lemak betol engko. Dah la potong rambut aku ikut sesuka hati dan sesenak engko ajer. CIss...


Argghhh...gua sangat tak puas hati dengan gaya potongan rambut gua yang baru nih. Pergh, nak dapatkan balik potongan asal makan masa hampir sebulan. Tuh pon belom tentu betul-betul panjang.


Arghh...harap kamu kamu akan lebih berhati hati ketika memberi arahan memotong rambut kamu kamu kepada tukang gunting especially kalau tukang gunting itu adalah Indian!

Inilah fesyen rambut gua yang pendek yang menyakitkan hati nurani gua! Cikai punya paria!

Cheh...


pengkaki: nasib baek si tukang gunting tuh botak, kalau tak memang aku togelkan je kepala dia.


Hafiz

1 ketidak-puasan-hati:

akuxbiadab said...

nielah potongan yang dinamakan potongan selera mamak...ops mungkin potongan gaya paria...hahahah