Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Friday, February 27, 2009

Top visitors of the day - 27022009

Sebelum aku mengakhiri posting terakhir untuk hari ini (mungkin juga bulan Februari ini - sebab bulan Mac is coming soon), aku nak tunjuk top visitors of the day - sebab aku tak pernah nampak bilangan sebanyak ini SERENTAK dalam satu masa mengunjungi blog aku. Thanks very much and I appreciate it.

Paling ramai visitors yang view yang pernah aku nampak ialah 2 orang sahaja dalam satu masa. Kali ini 6 orang! WOW.




pengkaki: harap kamu kamu akan terus menyokong penulisan aku yang entah apa apa ini. Tengs.


Hafiz

0 ketidak-puasan-hati: