Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Friday, January 25, 2008

Terkini Januari 2008...

Assalamualaikum wbt…

Huh..lama dah tak mencoretkan perkembangan dan cerita-cerita panas yang terkini…hehe..sibuk siket dgn urusan harian duniawi semata-mata nih…hehe…dunia, dunia gak, akhirat tetap tak buleh lupa..kan..kan…

Anyway, apa yang nak diceritakan??

Ohh…pertama sekali tentang punca ketidak kemaskinian (up-to-date) blog aku nih…ini berikutan aku sibuk bekerja...Aku sedang bertugas di sebuah Madrasah Tahfiz di sekitar Johor Bahru nih…bukan full time pon..nih pun sibuk gak cari-cari kerja lagi nih…sesapa ada any job, buleh kongsi dengan aku…

Apa tugas aku kt madrasah tuh agaknya ya…?

Ya, aku ditugaskan selaku IT Administrator yang bertanggungjawab mengendalikan sistem rangkaian dan sistem-sistem yang diguna pakai oleh pihak pengurusan madrasah...selain itu, aku bertanggungjawab ke atas setiap stesen kerja dari segi maintanance dsb...bunyi macam senang je kan? Tapi, sendiri agakla..senang ke susah...

Akan datang, Insyaallah aku akan memulakan kelas komputer di madrasah ini dalam usaha pihak pengurusan mendedahkan kepada para pelajarnya kepentingan dan perkembangan dunia teknologi seperti penggunaan asas komputer yang semakin dianggap sebagai satu asas dalam melaksankan tugas pada masa akan datang kelak....

Itu jelah yang dapat aku coretkan buat masa nih...

Kepada kengkawan or visitor yang tinggal sekitar Tampoi (Tmn Dahlia, Tmn Melor dan yang sewaktu dengannya) yang mempunyai masalah dengan komputer memasing dan ingin melakukan aktiviti format ke atas komputer mereka, buleh kontek aku...aku sedia memberikan khidmat aku dengan sebaik mungkin dan sewajarnya serta dengan nilai yang amat...amat...amat berpatutan..(aku tak makan riba’)...

Untuk menghubungi aku: +6019 7623 539 (handphone)[sms only]

brobear_dit@yahoo.com.my (email)

mymisteri@gmail.com

leo.crapvirus@gmail.com

ok, till next article..

daaa....

assalamualaikum...

regards;

::mysterious::

0 ketidak-puasan-hati: