Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Wednesday, October 10, 2007

Salam Lebaran daripada theMysterious

tinggal beberapa hari saja lagi untuk semua umat Islam di dunia akan menyambut hari kemenangan, Hari Raya Aidilfitri...
di kesempatan ini, ingin aku mengucapkan...
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI 1428H..
kepada semua pengunjung blog aku ini...
mohon maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki...
andai sepanjang penerbitan artikel aku dalam blog ini ada menyinggung sesiapa samada secara langsung atau tidak...
diharap silaturrahim akan terus berkekalan sehingga akhir hayat...
salam lebaran daripada aku...!



PEACE!..

::mysterious::
tangandihulurmaafdipinta

0 ketidak-puasan-hati: