Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Wednesday, October 17, 2007

Raya...Raya...Ghayour...

sempena cuti hari raya Aidilfitri 1428H yang lalu, aku telah dengan semangatnya bercuti ke Kolumpor (Kuala Lumpur)..org lain sebok bercuti balek kampung aku plak jejalan kt kolumpor...hahahaha...pelik...pelik...
so, sempena pelancongan ako ke kolumpor, aku telah berjaya merakam beberapa tempat yang aku ziarah...di sini, aku selitkanlah sedikit gambaran tempat yang aku ziarah tuh...korang pon mesti dah tao dah...mesti gak korang dah pergi semua tempat nih...
almaklomlah, aku dok Johor, nk naik kolumpor selalu tuh kena bercinta jap...pikir minyak dgn tol...huhuhuh...tak larat aku...
lagipon, time nih kolumpor memang lengang..tak banyak kenderaan...jalan pon smooth jer...hihihh


TUGU PERINGATAN NEGARA
gambar nih aku rakam masa dah nk balek dah...kepada yang tak tao, nihlah pintu masuk ke Tugu Peringatan Negara...masyukk... "Adiboss, kau betol-betol jadi Sjn Saunders? Tabik spppprrrriiinnnngggg....." hahahahaa...

hah..nihlah Tugu Peringatan Negara...sampai gak aku akhirnya...hihihih...

nih apa ntah...aku pon tak tao...kalao masuk jer kt pintu masuk tuh, mesti nampak benda nih..sesapa yang tao nama benda nih, bulehlah bagitao aku dan rakan-rakan lain yang blom pernah sampai...:D


EYE ON MALAYSIA
hah...nih suma tao dah nih...popular...publisiti merata kt TV...apa dia?? ya ..inilah Eye on Malaysia...aku ingat nak gak merasa naik benda nih..tp korang peratikanlah bebaik gambao nih...fuhh...reraya pon ramai gak orang...beratur naik naik benda tuh...

CHOW KIT ROAD???
apa jadah ako amik gambao papan tanda jalan nih? bukan per...nk bgtao jer...nihlah jalan terletaknya hotel penginapan ako.. dekat-dekat jer dgn Chow Kit Road...

hah...nihlah dia hotel penginapan ako...tinggal semalam jer...buleh laa...tp breakfast dia tak besh langsung...huh...ako menginap kt tingkat 14 no bilek 1408 kalao tak silap ako laa...dah lupa...huhuhuh...

0 ketidak-puasan-hati: