Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Thursday, September 13, 2007

Kisah Satu Ramadhan

ya...hari ini adalah 1 Ramadhan 1428H juga merupakan hari pertama umat Islam berpuasa...menunaikan rukun Islam yang ke berapa???yaa...yang ketiga...so, dalam hari pertama ini...biasalah...hari pertama Ramadhan, seluruh Johor akan bercuti...so, aku pun sama laa cuti...bila dah cuti..baleklah umah famili nk sambut awal Ramadhan...
bila balek jer, mcm biasa gak...on PC...bila OS dah running, dah masuk Windows...aiseh...problem daaa....PC aku infected...bila aku scanning..fuhh...dasat....29 jenis virus melepak dalam PC aku selama nih...kuang ajo....so, untuk menyelamatkan segala data-data yang berharga, terpaksalah aku backup...untuk backup data aku nih mengambil masa yang lama disebabkan sistem Windows aku terganggu..so, hari pertama berpuasa nih, aku mengabeskan masa aku membackup data...lepas dah backup..apa lagi...kasi hapus itu virus...aku pn formatlah PC aku...apa kes???bila dah format PC, kenalah install balek apa-apa software yang sebelum nih dah install...alaaa....nk kena cari balek cd Software tuh....ntah memana ntah aku letak cd-cd tuh...
so, inilah pengalaman hari pertama berpuasa bagi aku pada tahun ini (1428H)...
korang plak mcmana??
::mysterious::
"puasa jgn tak puasa"

0 ketidak-puasan-hati: