Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Saturday, September 22, 2007

Kerana Cintaku Saerah

kalao ada sesiapa yang mengikuti slot samarinda di TV3 pada setiap hari Rabu dan Khamis jam 10.30 malam, pasti menonton sebuah drama bersiri daripada SharulEzad yang bertajuk 'Kerana Cintaku Saerah'....
bukan aku nk komen drama nih pon, just nk berkongsi dengan anda semua akan lagu tema drama tersebut yang sedap didengar oleh telinga aku...memang asyik...lagu nyanyian saudara Imran Ajmain yang bertajuk Seribu Tahun nih memang best lah pada aku...so, di sini aku nk berkongsi dengan anda semua lagu tersebut...silalah memuat turun untuk dengar lagu tersebut...rasanya memang kena gak dengan drama tersebut...
aku suka watak Jibek dengan Nomi...lakonan berkesan oleh Benjy dan Norkhiriah...

Kerana Cintaku Saerah Theme - Seribu Tahun by Imran Ajmain







::mysterious::
'Jibek&Nomi'

0 ketidak-puasan-hati: