Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Sunday, September 16, 2007

HILANG SEBENTAR!

ASSALAMUALAIKUM.... WBT...

dalam masa terdekat ini (lebih kurang seminggu) aku tak dapat mengemaskini blog aku nih...so, sesapa yang teringin nk muaturun (download) apa-apa fail daripada aku, harap bersabar...dan sekiranya ada sebarang masalah, buleh tinggalkan sebarang pesanan dalam mana-mana sites aku..(friendster, dsb) atau email kepada aku (leo.crapvirus@gmail.com, hafnor@johordt.com atau brobear_dit@yahoo.com.my)...




kesudian anda mengunjungi OFFICIAL Site aku ini aku dahulukan dengan ucapan TERIMA KASIH...





SELAMAT MENUNAIKAN IBADAH PUASA!
Tunaikan Rukun Islam yang ke-3!


::mysterious::
"M.I.A"

0 ketidak-puasan-hati: